XV Jornada de neteja del fons marí organitzada pel Club Nàutic

El pròxim dissabte 16 de maig, de 9 h a 13 h, el Club organitzarà un any més la tradicional Jornada de Neteja de Fons Marí, una activitat mediambiental que ja forma part de la identitat del Nàutic i del compromís amb la preservació del litoral.

Com sempre, es necessiten col·laboradors tant de mar com de terra:

• Submarinistes, que faran la recollida de residus al fons marí. 

• Voluntaris de superfície, que ajudaran en la classificació i gestió de les deixalles recollides.

Us animem a sumar-vos-hi i a contribuir, entre tots, a mantenir el nostre entorn marí net i saludable.

📌 Inscripcions obertes a partir de l’1 de maig a: https://www.cnps.cat/compromis-blau-al-nautic-xv-jornada.../

Vine, participa i ajuda’ns a mantenir el nostre mar net. Entre tots fem la diferència.