- Inici>
- L'Ajuntament
L'Ajuntament
A partir del proper dia 2 de novembre de 2020, l’atenció presencial a les Oficines de l’Ajuntament tan sols es practicarà mitjançant “cita prèvia”.
La sol·licitud de cita prèvia per a la prestació d'un servei per part de l'Ajuntament podrà realitzar-se a través dels següents canals:
- per la seu electrònica, a la web:
https://elportdelaselva.eadministracio.cat
- mitjançat WHATSAPP al telèfon 667 45 17 84,
- per correu eletrònic a l'adreça: citaprevia@elportdelaselva.cat
- o alternativament per telèfon al número 972 38 70 73.
Recordi que, si està obligat a relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, conforme s'estableix en article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques, solament podrà utilitzar els mitjans electrònics i, per tant, haurà de dirigir-se a la Seu Electrònica municipal abans indicada
-
Tràmits en línea i presencials
En aquest apartat, hi trobareu els tràmits més habituals.
-
Seu electrònica - Bústia factures-e i Perfil del Contractant
-
Govern obert i transparència
-
Informació al contribuent - ordenances fiscals vigents
-
Normativa Urbanística - Hisenda municipal
-
Serveis municipals
-
Butlletí informatiu